8 posturi

de lucru

Peste 9 ani

experiență

20147 de BMW-uri

ne-au trecut pragul

10 mecanici

specializați BMW

110%

specializați în BMW

2 locații

specializate BMW

Best of

Revizie periodica Seria 3 Coupe, E92, XDrive

Azi ne-a trecut pragul un E92 pentru revizia periodica, inlocuirea uleiului din cutia automata de viteze si a mufei conector care prezenta scurgeri, dar si o verificare de noxe/turbo.

Am inceput cu o diagnoza pentru a ne asigura ca nu avem erori pe cutie sau alte erori care sa impiedice realizarea operatiunii, dar si pentru a citi temperatura uleiului.
Am continuat cu demontarea cardanului fata pentru a avea access la baia de ulei a cutiei de viteze si a suportului.
In faza a doua, s-a trecut la demontarea protectiei cutiei de viteze de tip ZF6HP, la deconectarea conductelor de ulei conectate la cutie dupa care am extras 5 litri de ulei din baia cutiei de viteze pentru schimbarea acesteia. Baia veche a fost inlocuita cu una noua, impreuna cu filtrul, garniturile aferente si suruburi noi care au fost stranse la cuplul recomandat de producatorul ZF.

Dupa aceasta, s-a schimbat integral uleiul din cutie si convertizor, aprox 11 litri, cu ajutorul aparatului special de inlocuire a uleiului urmand ca nivelul final sa fie facut dupa ce temperatura uleiului avea sa scadea la nivelul optim recomandat, urmat de resetarea adaptarilor.
Intervalul recomandat de schimbare al uleiului din cutia de viteze, de catre BMW si ZF, este intre 80.000 – 120.000 km.

La final s-a curatat compartimentul motor cu aparatul am efectuat si o inspectie, unde am descoperit ca flansa cardan prezenta crapaturi, preincalzitorul filtrului de motorina, scurgeri de ulei in zona galeriei de admisie.

Sună Mesaj