În perioada 21 decembrie - 6 ianuarie service-ul este închis. Vă mulțumim pentru înțelegere!

8 posturi

de lucru

Peste 9 ani

experiență

20147 de BMW-uri

ne-au trecut pragul

10 mecanici

specializați BMW

110%

specializați în BMW

2 locații

specializate BMW

Blog

Releu bujii si bujii BMW Seria 1 E87 2006

A venit anotimpul rece, iar motoarele diesel incep sa-si arate slabiciunile. Constructorul a reusit sa aduca comfortul unui motor pe benzina, adica rapiditatea cu care se incalzeste la temperatura de functionare.

Astazi avem programat un E87 pentru a schimba releul si bujiile, acestea au inceput sa dea semne ca nu functioneaza la parametrii optimi.

In cazul de fata avem motorul de 163 de cai, unde bujiile sunt amplasate sub galeria de admisie, in acest caz se pot verifica si furtunele de vacuum, daca sunt imbatranite.

Inlocuirea bujiilor este o operatiune delicata, deoarece acestea aduna calamine ce poate duce la blocarea filetului si apoi la ruperea bujiei cauzand o crestere a costurilor de inlocuire a acestora.

Releul se inlocuieste ceva mai usor;  se afla in dreptul suportului de motor de pe partea stanga. Ideal ar fi ca masina sa fie rece, ca sa se poate umbla mai usor. Releul este prins in 2 piulite si are doar 2 mufe.

La aceasta masina am demontat si alternatorul, deoarece incarca peste limita normala, un caz mai rar intalnit. De regula alternatorul nu mai incarca cat trebuie si de aceea masina nu mai porneste sau se opreste in mers fiindca nu mai are curent.

In cazul in care incarca mai mult, aceasta supra incarcare poate duce la arderea modulelor masinii si la anomalii ale sistemelor electronice.

Alternatorul a fost dus la un centru specializat de reconditionare si reparatii alternatoare, probat de personal calificat pentru a fi siguri ca nu are si alte defecte.

IMG_1602 IMG_1604 IMG_1605 IMG_1606 IMG_1607

Sună Mesaj

De la 1 octombrie Bimmer Service devine bForce Motor Squad. Aceeași echipă cu o identitate nouă.

Afla mai multe